جشنواره فرهنگی "معراج" در ایذه به کار خود پایان داد
جشنواره فرهنگي "معراج" در ايذه به کار خود پايان داد

جشنواره فرهنگی "معراج" در ایذه به کار خود پایان داد

آيين اختتاميه جشنواره فرهنگي معراج با معرفي نفرات برتر در بخش‌هاي عکاسي، نقاشي، داستان و خاطره برگزار شد.
شناسه خبر : 47765 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی معراج با معرفی نفرات برتر و اهدای لوح و هدایای نقدی در بخش‌های عکاسی، نقاشی، داستان و خاطره در سالن سینمای شهرداری ایذه برگزار شد.

 

عبدالرضا باغ‌شیرین، در خصوص این جشنواره اظهار کرد: فراخوان جشنواره معراج از ابتدای ماه رمضان در چهار بخش عکاسی، نقاشی، داستان و خاطره به صورت استانی و با موضوعات و مسائل سیاسی، عبادی و اجتماعی مربوط به نماز و روزه در گستره استان خوزستان منتشر شد.

 

دبیر جشنواره معراج، با بیان اینکه تا پایان مهلت ارسال آثار تا پایان ماه رمضان، بیش از یک هزار و ۵۰۰ اثر از سراسر استان توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد، افزود: از این تعداد 29 اثر در چهار بخش حائز رتبه برتر شدند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این جشنواره در سال‌های آتی با حمایت و همدلی مسئولان به صورت منطقه‌ای و ملی و بلکه بین‌المللی در گستره کشورهای اسلامی برگزار شود.

 

در انتهای برنامه نیز نفرات برگزیده به شرح ذیل معرفی و با لوح و جوایز نقدی از آنها تجلیل شد.

 

بخش نقاشی:

آرتینا محمودی، زینب حاتمی و مهرسا صالحی از ایذه، خاتون آلبوشوکه و مائده جابری از رامشیر، بنت‌الهدی موسوی، زینب احمدی و فاطمه مالکی از رامهرمز، اعظم اسپره از گتوند و رقیه عنافچه از شوشتر

بخش عکاسی:

مسعود اورکی، رامین زندی دره‌غریبی، نگین صالحی، فیروز بیگلری و فاطمه اسماعیل‌وندی از ایذه، امیرحسین بهمنی از باغملک، محمد آقایی و راضیه شیخی از رامهرمز، مهرسا دهقان از اهواز و یاسمن باعثی از بهبهان

بخش داستان:

سکینه ظهراب‌زاده و اصغر رضایی از گتوند و سیده فاطمه رضوی، محبت احمدی، ندا بویری و آیدا سلحشور از ایذه

بخش خاطره:

زهرا مردانیان از گتوند، اسکندر مقصودی از ایذه و رضا عبدالهیان از رامهرمز

 

از نفرات برتر هر بخش با لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

کلمات کلیدی: جشنواره معراج